Translate

maandag 27 april 2015

DHCN show in Zaltbommel 2015

We zijn zondag al op tijd in de auto gestapt om naar de show te gaan voor ons is het 2.5 uur rijden. Daya stond in de tussenklasse teven en Nox in de open klasse reuen. Daya vond het erg spannend kon samen het het baasje erg goed lopen ze zijn tweede geworden super gedaan echt een teamwork.
We hadden gehoopt dat Nox bij de eerste 3 zou worden geplaatst maar helaas volgende keer beter. We gaan het nog maar een keer proberen in september in Holten.
Ze hebben een mooie show gelopen met een prachtig rapport. 
Ik ben super trots op mijn man en onze honden.
De keuringsrapport staat op de site van Nox en Daya.


 Wat spannend allemaal! 
Maar ik kan dit samen met mijn baas! 
 Volgende keer mag je weer met mij lopen want we deden het erg goed! 
Duurt wel lang!

Dit kunnen wij goed samen! 
Geweldig een mooie tweede plaats 

Nox wat een relaxte hond! 

Jullie doen maar ik blijf wel staan! 

 Kijk daar ! 
 Mooi team samen super gedaan!
Wat een plaatje! 
 Zo wij zijn klaar wat een lange dag maar wel erg gezellig!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten