Translate

zondag 5 april 2015

Een gezellige middag in Doornspijk!

Pauline had een goed idee om de eerste paasdag wat af te spreken. Ze had een prachtige plek uitgezocht We hebben heerlijk geluncht bij de brasserie Dennenrhode dit ligt midden in het bos vlak bij Nutspeet. (Waar ze heen moest voor een dekking met Bruno)  Helaas kan ik nog niet ver lopen dus het was een blokje om. Gelukkig even tijd om wat foto's te maken. Dit gaan we vaker doen het was zo gezellig.

 Dat was genieten heerlijk in het zonnetje!
 Mooie stel Bruno en Daya 
 De kleine Wulfi 
Ik wil spelen! 
 Heerlijk knuffelbeetje ik zou haar zo meenemen.
Prachtig beestje


 Stoere Bruno 
Ik ga wel voorop! 

 Even knuffelen! 

Samen met mijn vriendin Pauline Frieds Forever met de zelfde passie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten